Compania noastră livrează bunuri prin intermediul companiei de transport DRAGON STAR CURIER. Marfa este scoasă din depozitul Cisnadie, Str. Selimbarului nr. 109.

Sistemul va calcula prețul de livrare specific înainte de a finaliza comanda.

Marfa este livrată de compania de transport DRAGON STAR CURIER, un curier vă va contacta înainte de livrare. Asigurați-vă ca în momentul livrării să vă aflați la adresa specificată în comandă.

Termenul de livrare pentru o comandă individuală este de la 14 - 17 săptămâni. Puteți găsi această informație direct în descrierea produsului.

Nu oferim aceste servicii, nici pentru un cost suplimentar. Curierul vă va informa cu cel puțin o zi înainte de livrare, transportarea până în casă / asamblarea trebuie să v-o asiguraţi prin alte mijloace.  

Nu se percepe nicio taxă pentru anularea comenzi. Trimiteți-ne cererea de anulare împreună cu numărul comenzi la [email protected].  

Pentru aplicarea reducerii de transport, este importantă data plasării comenzii, nu data livrării. Dacă plasați o comandă pe durata acestei promoții, reducerea se aplică, chiar dacă bunurile vor fi livrate după promoție.

Deoarece suntem furnizori, şi nu producători, nu putem produce mărfuri în conformitate cu cerințele individuale. Putem furniza numai mărfurile pe care le oferim pe e-shop-ul nostru www.kondela.ro, la dimensiunile și prețurile specificate. În ceea ce privește alt model de culoare, puteți alege un model de culoare diferit, doar dacă descrierea produsului include şi mostre cu toate modelele de culori și materiale posibile.

Informațiile furnizate lângă mobilier reflectă starea reală. Dacă este scris „pe stoc”, mobilierul se află chiar acum în depozitul central și după plasarea comenzi pe e-shop vă va fi livrat la adresa de livrare.  

In cazul cumpărăturilor online, aveți dreptul să solicitaţi retur în termen de maxim 14 zile începând de la ziua în care intraţi în posesia fizică a produselor. Costul transportului de retur sunt suportate de către cumpărător. Produsele returnate trebuie sa fie însotițe de datele cumpărătorului (nume şi prenume, număr de telefon, adresa de e-mail), numarul contului bancar în care se va restitui contravaloarea produselor returnate şi factura în original. Produsele vor fi returnate în starea în care au fost livrate, fără a prezenta urme de folosire, nedeteriorate, dezasamblate şi ambalate de preferinţă în ambalajul original.

Dacă nu sunteți mulțumit de produse, respectiv bunurile au defecte care fac obiectul unei reclamații, aveți dreptul de a depune reclamație prin e-mail la [email protected].

În prezent, operăm doar magazinul online www.kondela.ro.

Dacă nu sunteți mulțumit cu produsul, respectiv bunurile au defecte, care fac obiectul unei reclamații, aveți dreptul de a depune reclamație prin e-mail la [email protected].